Bootcentrum - Verzending en retourneren

Verzending en retourneren

Bezorging verloopt via DPD

Bij Pakketpost bezorging is het pakket verzekerd tegen verlies en kwijtraken
Nadat het pakket door ons naar je verzonden is ontvang je van het Bootcentrum een e mail met een "track and trace" code van PostNL. Op de track and trace website van PostNL kun je daarna je pakket gaan volgen.
Let op : PostNL werkt de site enkele keren per dag bij .
Het kan dus zijn dat je code niet gelijk wordt herkend.
Neem pas na 24 uur contact met ons op als het pakketnummer niet op de PostNL site verschijnt

De bezorger biedt het pakket twee keer aan.
Hij zal beide keren een briefje in de bus achterlaten.
Bij de tweede keer niet thuis zal hij het pakket bij een postagentschap bij je in de buurt achterlaten.
Hier kun je het dan ophalen.
Vergeet dan je legitimatie niet hier wordt om gevraagd.
Meer informatie staat op het briefje wat de bezorger bij je achterlaat.

Bij beschadigingen aan het pakket graag het pakket weigeren en de bezorger terug laten nemen.
Belangrijk is om hem ook even de reden te laten noteren.
Als je ons na weigering dan mailt naar info@bootcentrum.nl met vermelding van je ordernummer en de boodschap dat je doos beschadigd was sturen wij zo snel mogelijk je order weer op.

Bij rembourszendingen dient het bedrag aan de deur afgerekend te worden. De bezorgers dragen maar beperkt geld mee, houdt daar even rekening mee.

Retour

Mocht het geleverde artikel om enigerlei reden niet goed zijn dan staat het je natuurlijk vrij om het te retourneren.
Graag de artikelen in originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) en met de aangehechte kaartjes terug sturen.
Retouren dienen binnen 14 dagen na ontvangst terug gestuurd te worden. De retourprocedure is als volgt:

  • U stuurt een mail naar info@bootcentrum.nl of belt ons op 050-3123481 om aan te geven dat u een product wenst te retourneren
  • Wij sturen een mail met daarin een link voor het aanmaken van een retourlabel
  • U maakt in 5 eenvoudige stappen uw retourlabel aan
  • Belangrijk daarbij is dat de track & trace code ingevuld moet worden die u bij deze mail krijgt toegestuurd
  • U print de label en plakt het op de verpakking
  • U brengt het naar het door u uitgekozen post loket

Wij storten het bedrag van het product terug zodra we het geretourneerd is.

Kosten voor het retourneren van de goederen is voor de rekening van de klant, mits wij een fout product hebben verzonden.

Als laatste nog iets over de garantie

Mochten er problemen komen met je kledingstuk van je keuze, mail ons dan even op info@bootcentrum.nl .

Gaan wij ons best doen om je klacht zo snel mogelijk tot een goed einde te brengen.